Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Jak znaleźć część, którą chcę kupić?

  1. wpisz to, czego szukasz w okienku wyszukiwania u góry strony. Wyszukiwać możesz według, różnych kryteriów – hasła (typu „klocki hamulcowe”), nazwy produktu, nazwy producenta czy numeru indeksu. 

    • Istnieje możliwość ograniczenia wyników wyszukiwania do części odpowiadających Twojemu modelowi samochodu. Pod wyszukiwarką znajduje się link, pozwalający Ci wprowadzić dane samochodu, do którego części chciałbyś kupić. Wprowadzenie tych informacji spowoduje, że zarówno w wynikach wyszukiwania, jak i w katalogu kategorii zobaczysz tylko części pasujące do Twojego pojazdu. Znajdziesz również tam zakładki akcesoria, oleje, płyny oraz opony. Filtr można w każdej chwili usunąć.

  2. Naciśnij przycisk z ikoną „Lupa”. Na stronie wyświetli się wszystko, co odpowiada Twojemu zapytaniu. Jeśli interesującej Cię części nie ma na liście wyników, musisz powtórzyć wyszukiwanie według innych kryteriów lub skontaktować się z infolinią – 530 042 577 lub z Live Czat-em.

  3. Wybierz z listy to, co Cię interesuje. Kliknij na produkt, któremu chcesz się bliżej przyjrzeć, a zostaniesz przekierowany na stronę z jego szczegółowym opisem.


Co gdy oglądana część mi nie odpowiada?

  1. Przejrzyj zamienniki. Przy większości części podajemy ich zamienniki. Być może któryś z nich będzie Ci bardziej odpowiadał.

  2. Zacznij wyszukiwanie od nowa. Zdarza się czasem, że wyniki wyszukiwania nie spełniają Twoich oczekiwań. Warto wtedy spróbować wyszukiwać według innego hasła.


Znalazłem produkt, ale nie ma go w magazynie. Co robić?

Skontaktuj się z infolinią – 530 042 577 lub z Live Czat-em. A my sprawdzimy na kiedy możemy sprowadzić znaleźiony produkt przez Ciebie.


Znalazłem interesujący produkt, ale nie odpowiada mi cena. Co robić?

Zacznij od przejrzenia zamienników – może któryś z nich odpowiada Ci pod względem zarówno jakości, jak i ceny.

Jeśli jednak nie znajdziesz zamiennika, albo jesteś zdecydowany na tę konkretną część zadzwoń na naszą infolinię pod numer 530 042 577  lub  napisz do nas na Czat . Konsultant doradzi Ci, odpowie na Twoje pytania i pomoże Ci rozwiązać problem z wyborem części.


Wybrałem już, co chcę kupić. Jak dokonać zakupu?

  1. Kliknij przycisk „Do koszyka”. To ten duży, przycisk, znajdujący się na stronie każdego produktu. Po kliknięciu zostaniesz przekierowany do koszyka.

  2. Kontynuuj zakupy. Jeśli chcesz kupić więcej niż jeden produkt, po prostu wróć do szukania i dodawaj do koszka wszystko, co chcesz nabyć. Pomoże Ci w tym przycisk „Przejdź do katalogu produktów”, znajdujący się w koszyku.

  3. Wybierz jedną opcji dostawy. Więcej szczegółów na temat typów zamówień i sposobów płatności znajdziesz niżej. 

    • Zamówienie na adres domowy. 

      • Wybierasz adres, na który przesyłka ma zostać dostarczona – może to być taki sam, jak w części danych zamawiającego lub możesz podać inny.

      • Wybierz sposób płatności. W przypadku tego typu zamówienia masz możliwość wyboru, jak chcesz zapłacić. Jeśli wybrałeś płatność z góry, przesyłka nie zostanie wysłana, dopóki za nią nie zapłacisz. Możesz też zapłacić przy odbiorze.

  4. Kliknij na przycisk „Złóż zamówienie”.  Znajduje się on w koszyku.

  5. Potwierdź zamówienie.


Nie chcę lub nie mogę złożyć zamówienia przez Internet. Co robić?

Zadzwoń na naszą infolinię pod numer 530 042 577 lub skorzystaj z Czat-u . Nasz konsultant złoży zamówienie za Ciebie. Na każdym kroku będzie pytać o Twoje decyzje odnośnie dostawy, płatności i tak dalej, żeby wszystko zostało zamówione zgodnie z Twoim wyborem.


Jak wygląda płatność przy odbiorze?

Przy odbiorze towaru płacisz za przesyłkę i za towar u kuriera .

Oczywiście po potwierdzeniu zamówienia najpierw jest ono wysyłane do miejsca docelowego, a płacisz za nie dopiero, gdy je odbierzesz.


Jak wygląda płatność kartą kredytową?

Z góry zapłacić możesz tylko za przesyłkę kurierską.

W serwisie Twojeczesci24, podczas składania zamówienia, zostaniesz poproszony o wybranie sposobu płatności. Możesz to zrobić kartą płatniczą, kredytową lub internetowym przelewem za pośrednictwem swojego banku.

Nie musisz płacić od razu podczas składania zamówienia. Do bramek płatności możesz wrócić w każdej chwili, jednak pamiętaj, że towar zostanie wysłany dopiero, gdy zapłacisz.


Jaką otrzymam gwarancję?

  1. Wybrane towary sprzedawane w sklepie Twojeczesci24.pl objęte są gwarancją udzielaną przez producenta zgodnie z określonymi przez niego warunkami i czasem trwania.

  2. Podstawowymi dokumentami poświadczającymi prawo do składania roszczeń gwarancyjnych i reklamacyjnych są: 

    • dowód zakupu towaru w sklepie Twojeczesci24.pl (faktura detaliczna lub faktura)

    • karta gwarancyjna producenta (jeżeli była dołączona do towaru)

    • karta zgłoszenia reklamacji Twojeczesci24.pl lub karta zgłoszenia reklamacji producenta (jeżeli występuje) Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń towaru powstałych wskutek: 

    • eksploatacji niezgodnie z instrukcją obsługi (w tym niewłaściwego zasilania) lub jego przeznaczeniem,

    • awarii, uszkodzeń lub zniszczeń spowodowanych zaniedbaniem, umyślnym uszkodzeniem, niewłaściwym przechowywaniem lub eksponowaniem towaru w warunkach nieodpowiadających jego właściwościom (wilgotność, temperatura, zalanie cieczą, zapiaszczenie, inne zanieczyszczenia),

    • uszkodzeń mechanicznych nie wynikających z wady materiałowej towaru

    • w wyniku zużycia produktu wynikającego z jego normalnej eksploatacji,

    • usunięcia numerów umożliwiających identyfikację produktu,

    • zwarcia instalacji elektrycznej lub elektronicznej,

    • nieprawidłowego montażu lub montażu przy użyciu nieprawidłowych narzędzi,

  1. Niezależnie od udzielonych gwarancji Klient może również dochodzić swoich praw zgodnie z zasadami przyjętymi w Kodeksie Cywilnym i ustawą o sprzedaży konsumenckiej. (ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176).


Jak mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Każdemu klientowi będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego Twojeczesci24 przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru bez podania przyczyny w terminie opisanym poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane pod adres: Twojeczesci24 Gumna 130, 43-426 Dębowiec lub mailem: zwroty@twojeczesci24.pl Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: Twojeczesci24 Gumna 130, 43-426 Dębowiec z dopiskiem „Zwrot” z wypisanym formularzem zwrotów dostępnym w zakładce "pliki do pobrania" Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez sklep Twojeczesci24 świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta. Sklep nie przyjmuje paczek nadanych za pobraniem.


Czy mogę otworzyć paczkę przy kurierze?

Zdecydowanie tak. Zawsze zalecamy otwarcie paczki przy kurierze, lecz można to zrobić dopiero po poświadczeniu jej odbioru. Kurier ma obowiązek poczekać wówczas do 10 minut podczas gdy Państwo możecie dokonać kontroli zawartości paczki. W tym czasie można stwierdzić czy dostarczony został właściwy towar, czy nie doszło do jego uszkodzenia w transporcie oraz czy towar posiada nieuszkodzone, opakowanie oryginalne. W razie stwierdzenia jednego z wyżej wymienionych problemów dobrze jest spisać protokół w obecności kuriera (z jego podpisem) krótko opisując co zostało uszkodzone by w oparciu o ten dokument rozpocząć procedurę zgłoszenia niezgodności i zwrotu towaru.


Gdzie odesłać towar i jak zaadresować paczkę?

Paczkę należy zaadresować na: Twojeczesci24 Gumna 130, 43-426 Dębowiec z dopiskiem „Zwrot” Do przesyłki należy dołączyć (o ile nie zostanie przesłane osobno) oświadczenie o odstąpieniu od umowy.


Kiedy tracę prawo zwrotu towaru?

Zgodnie z Ustawą Klientowi będącemu osobą fizyczną przysługuje prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia jego otrzymania. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i musi znajdować się w stanie niezmienionym. Uprawnienie do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny Klient traci, gdy upłynie termin 14 dni od dnia otrzymania towaru lub gdy towar zostanie użyty, zniszczony lub w inny sposób zmieniony o ile wykracza to poza granice zwykłego nim zarządu. Niezależnie od uprawnienia do odstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrotu towaru bez podania przyczyny, Klientowi przysługują uprawnienia do złożenia reklamacji na podstawie udzielonej gwarancji oraz do zgłoszenia niezgodności towaru z umową.


Otrzymałem już towar, ale nadal mam pytania. Gdzie mogę je zadać?

  1. W sekcji często zadawanych pytań FAQ. Mogło się zdarzyć, że ktoś już to pytanie zadał – sprawdź, czy nie ma tam odpowiedzi, której szukasz.

  2. Na naszej infolinii. Zadzwoń pod numer 530 042 577. Konsultanci odpowiedzą na wszelkie Twoje pytania i udzielą Ci fachowej pomocy. Znajdziesz ich też na Czacie