Jak zamawiać?

Jak zamawiać?

W TwojeCzesci24.pl, zamawiać części można w następujący sposób:

1. On-line (na stronie internetowej)

Zamówienie części samochodowych za pomocą strony internetowej jest najszybszym i najprostszym sposobem złożenia zamówienia. Wybieramy interesujący nas towar który dodajemy do koszyka i postępujemy zgodnie z instrukcjami dostępnymi na stronie.  Zamówienia internetowe można składać codziennie, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

2. Telefonicznie

Nasi Specjaliści sprzedaży i doboru części są dostępni pod numerem 530042577 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.00 a także w soboty 9.00-13.00. Pomogą oni dobrać pasującą część, odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące produktów, sposobów realizacji zamówienia, bądź też przyjmą od Państwa zamówienie i przekażą je do realizacji.

Jak znaleźć pasującą część?

Klient na stronie TwojeCzęści24.pl może wyszukać interesujące go części i podzespoły kilkoma sposobami. Podstawowymi narzędziami wyszukiwania jest:

  • konfigurator pojazdów - umieszczony w katalogu części; 

  • numeryczna wyszukiwarka części (znajdująca właściwe towary po numerze lub nazwie części) – umieszczona w prawym, górnym rogu. 


Jeśli nie dysponujemy żadnym numerem części, najłatwiej skorzystać z konfiguratora pojazdów. W tym celu:

  • wybieramy markę swojego samochodu, np. Seat, 

  • następnie zaznaczamy model samochodu, jego wersję (jeśli podano), rodzaj nadwozia (jeśli podano), typ auta i lata produkcji, np. Leon (1M1)(1999-11-2006-06), 

  • na końcu określamy wersję silnikową pojazdu, a więc pojemność, typ, rodzaj napędu (jeśli podano) i moc silnika (KM), np. 1.9 TDI/1896 kW:66, KM:90 (199911-200606), 


Po wybraniu danego samochodu, następuje przekierowanie na stronę z kategoriami części i akcesoriami samochodowymi do określonego modelu.

Szukając konkretnego produktu, klikamy na daną linię produktową, a następnie na grupę towarów (np. Układ hamulcowy → Tarcze hamulcowe) i przeglądamy oferty dostępne na stronie.

Na TwojeCzesci24.pl dostępne są filtry przeglądania, dzięki którym możemy zawęzić wyszukiwanie i precyzyjniej wybrać produkt dla nas. Filtry sprawiają, że możemy widzieć wyłącznie towary znajdujące się na stanie bądź w danym przedziale cenowym – w zależności od kryterium, jakie przyjmiemy.

Dostępność produktów

Na TwojeCzesci24.pl przy każdym produkcie znajdziesz informację o jego dostępności. Możliwy jest status „Dostępny” lub „Niedostępny”.

Przy statusie „Dostępny” widnieje cena, która obowiązuje przy zakupie danego produktu.

Z kolei w przypadku statusu „Niedostępny”, widnieje koło niego odnośnik „Zapytaj o produkt”. Po kliknięciu na niego, użytkownik zostaje przekierowany do formularza kontaktowego, który można wypełnić i złożyć zapytanie dotyczące danej części. Po wysłaniu formularza nasi konsultanci postarają się jak najszybciej odpowiedzieć i przedstawią Państwu informację zwrotną (e-mailowo lub telefonicznie) odnośnie przewidywanego terminu uzupełnienia danego produktu na magazynie.

Dokładamy wszelkich starań, aby informacje nt. dostępności i cen towarów w TwojeCzesci24.pl były aktualne.